כאשר מנקים משתחררים מאותם חלקים מיותרים ושיחרורם אינו משאיר מקום ריק, מקומם נתפש ע"י החלקים הדחוקים החיוניים לקיום, החוזרים למקומם הטבעי, ישנם חלקים שאינם מוכרים מיידית המורכבות לא מאפשרת קליטה מהירה של הנמצא. כשהלומד ממהר להבין אינו לומד כשממתין הוא נוכח בפני החלקים וקולט את הנמצא ולא רק כיוון שבראשית הלימוד אינו משקף כלל את כל היש הניתן בהמשך הלימוד, ונאמר שהחלקים הם רבים לא רק לנקות אלה לבנות מערכת, ולהחזירה לאיזונה עוד נילמד וינתנו החלקים שאנו אמורים לקבל.
הכלים וההבנות הרבות שניתנות מאפשרים את המבנה באיזון כל, חלק שנבנה מאפשר שחרור של חלק הפוך לו מאפשר פירוק הסתירות, לדוגמה הדחיה, כעס בשגיאה , אכזבה, דרך הלימוד אנו מקבלים חלק שונה והפוך לה כשמסלקים אותה אין מדידה למצא איזון חוזר מדיוק אשר בא לתת תוצאה שאינה מחסירה שאינה מפירה או מחלישה את המערכת, כי חלקי העומס מחלישים ויוצרים תנודות של עליות וירידות במצבי הרוח והתגובות. כל חלק שבונה משתתף בחוסן כמחזק. כל החלקים שניתנים למעשה בנויים כך שמשקליהם משתתפים במשתנה התמידי של הקיום. כחם של החלקים החוזרים הוא כח החיים שנמצא בהם ממהותם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה